Nejen že poškození jako škrábance, odřeniny, rýhy nebo důlky snižují hodnotu auta, ale také otvírají vrata korozi. Mají také velmi špatný dopad na vzhled auta, kazí vizáž celého vozu a ještě k tomu způsobují pokles hodnoty poškozeného vozu. Z toho všeho plynou nemalé výdaje pro správce vozových parků, společnosti poskytující leasing a pojišťovny. Výdaje se nevyhnou ani motoristům, kteří samozřejmě touží po skvělé péči pro svoji mnohdy velmi vysokou investici - a je jedno, jestli je péče o vůz jejich koníčkem, nebo zkrátka chtějí zajistit stále vysokou cenu vozu pro budoucí prodej. Přelakování se však vyplatí, jen pokud je možné jeho účinné a zároveň levné provedení.
Statisticky má téměř každý druhý vůz na našich silnicích nějaké poškození laku, se kterým nikdo nic nedělá. Stane se, že se při parkování, zajíždění pod přístřešek či do garáže, projíždění pod nízkými větvemi, neomaleném otvíráním dveří parkujících vedle Vás, při špatně odhadnutém couvání nebo dokonce od řádění vandalů nějaké škrábance či rýhy objeví. Jenže oprava nestojí jen peníze, ale i čas, což bývá hlavní překážkou k opravě vozu. Člověk závislý na autě nemůže své auto nechat stát několik dní v klasické lakovně. K tomu připočteme náklady na takovou opravu a je jasné, proč polovina vozů na opravy laků nejezdí. U nás tato omezení ale neplatí.
Mezi ty hlavní patří:
Proč neušetřit a zároveň nezvýšit hodnotu Vašeho vozu?
| Mapa webu | Akce · 2023 · Večeře na lodi · Plavba lodí Praha